God morgon

Inte för att jag har gått upp nu men...
Hade ju hoppats på en bra sömn i natt men så blev det inte. Hade svårt att somna och när jag väl hade somnat så var det någon som drog i min dörr, självklart blev jag jätterädd.. och sprang ner, dåfick jag syn på morfar som gick runt i hallen och letade efter mormor. Han hittade inte henne någonstans, jag förklarade för honom att hon låg på sjukhus och att vi skulle hälsa på henne imon. Me han trodde inte på mig, men tillslut så gick han o la sig gen. Jag va jyu inte direkt så trött längre då och trodde inte att jag skulle kunna somna om..
Jag gick ner och la mig på soffan istället (dels för att det var varmt uppe hos mig o ingen luft plus att jag va lite rädd) och där somnade jag bra, sov "hela" natten..

Jag behöver verkligen komma bort ett tag nu känner jag samtidigt som jag vill vara så nära mormor som möjligt.
På torsdag är det exakt 1 mån kvar till vi åker till spanien =)


Puss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0