Glassigt

Härligt, äntligen lite sol. Ska sola på lunchen idag, no make up today (bara runt ögonen)... När jag såg frugans bränna igår blev jag inte lite avis, hon hade pressat i 3h och det syntes =) Vill med !
Idag ska jag hälsa på mormor på sjukhjuset, usch vet att det kommer va jobbigt att se henne sådär men eftersom hon hade frågat efter mig igår så känner jag att det inte finns nåt val, vill såklart själv med.

Idag ska jag beställa skor och färgade linser på nätet. Får se hur det går..
Dessutom har jag lyckats slarva bort mina klipps till löshåret, så nu måste jag verkligen leta eller köpa nya. Hann ju inte ens använda håret innan dom försvann.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0