dagen som gått

Mötte upp trion vid halv 5... sprang ut och in från affär till affär.. men tillsist så hittade jag en överdel att ha till min bikni och anna hittade en hel.
Sen blev det en jeanskjol med, behöver verkligen mer kjolar... använder det rätt mkt. JAg är mer än kjol-tjej än en klännings-tjej.

Nu är helgen planer gjorda.. imon blir det lugnt först och sen träffa M på kvällen. På lördag marstrand som sagt.. söndag.. STEK (sola) hela dagen!
Måndag.. ja? Ta dagen som den kommer för jag har ju semester!!


Puss M



Rätt oskönt kort:
- frugan kan du kolla om jag har halsfluss?


Kommentarer
Postat av: frugan

fy satan va jag garva när du tog det där kortet! och i din hals va det typ små vita äckliga bakterier haha...tur iaf att det inte va halsfluss :)

2008-07-25 @ 14:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0