Båstad 2008

Sjukt dålig uppdatering nu på ett tag, men jag har haft det roligare än att sitta framför datorn.
I fredags jobbade jag först till 4, sen kom brudarna hem till mig vid kl 5 och sen körde vi mot båstad. naturligtvis så hade cd spelaren gått sönder så det va lugna favoriter/rix fm hela vägen ner.. inte kul. När vi kom fram va klockan typ halv 8.. bytte om "snabbt" och fixade till oss. Sen var det förfest hos Jesper o co som vi skulle sova hos. Klockan 10 typ kom taxin och vi åkte in till  Madison. Kul med lite fest eftersom vi verkligen hade laddat upp.
Dagen efter vaknade vi av att någon skrek att det var dags att gå upp och städa, då va kl 9.. inte ok. Så inte mkt sömn den natten direkt. runt lunch så drog alla..sthlmarna åkte hem till sig och vi åkte in till båstad centrum för att parkera bilen. Gick ner till stranden och åt lunch/frukost... sen det oskönaste av allt.. vi åkte till en träningsanläggning för att duscha och fixa till oss inför kvällen... har nog aldrig sett något äckligare omklädningsrum. Drygt 2,5h time var vi där sen tog vi bilen till parkeringen igen. Skulle precis börja förfesta då vi kom på att det var mlkt smartare att gå ner o ta en stämpel på peppes först och sen gå upp igen. Osmarta som vi var så tog vi bilen.. och parkerade den på någon tvärgata, i en korsning där vi visste att vi skulle få böter, vilket vi också fick (dessutom har vi tappat bort lappen nu).. Köade 2h till peppes, kön rörde sig knappt.. men det va lätt värt att köa så länge. Där inne träffade jag massa som jag kände, folk som jag inte träffat på skitlänge. När stället stängde så gick vi mot bilen igen, dags att sova.. vanilsbullar till fyllemat blev det också. Sjukt trångt att ligga 3 på rad i bagaget måste jag säga och för att inte tala om hur varmt det var när vi vaknade. Självklart vaknade ag först och fick panik för att jag inte hittade bilnyckeln.
efter att ha bytt om och slappat i bilen gick vi och handlade frukost. eftersom det började regna så drog vi hem rätt tidigt.. släppte av millan i varberg först. Jag somnade i bilen och nilsson körde=)

När jag kom hem så kom E hit, jag låg sjuk i solstolen och solade... så nu ligger jag i soffan och är sjuk, ont i kroppen och halsen... segt. Även fast jag bara ha legat i soffan inte ens ett dygn så är jag trött på det nu.


Några bilder har jag inte hunnit ladda upp än, men det kommer=)


Sjuktkul helg iaf, den roligaste på länge.
Snart är det spanien med och sen sthlm.


Puss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0