Bag in box

Han som tur var bränna en skiva till bilen igår, och självklart är bag in box låten med... sjukt go låt som ett gäng skåningar har gjort;)

Nu sitter jag på jobbet, har typ ingenting att göra.. är då när många har semester, jag har både hunnit blogga och läsa andra bloggar. Nu väntar jag på att Herr brevbärare ska komma med post till mig och sen är det lunch. Efter det är det bara 3 h arbete kvar och sen åker jag hem..ca 45min hemma , ska slänga i mig lite mat och pacha det sista sen åker vi!! wiee!!! Jag, frugan och nilsson. Natrligtvis hade syrran tagit med sig det största minneskortet så nu har jag bara ett litet, men som tur är har ju frugan kamera med sig också.

Efter denna helgen är det mindre än 2 veckor kvar tills vi drar till Spanien och jag har 3 veckor semester, går så otroligt fort och jag antar att semestern kommer att gå ännu snabbare (tyvärr)
Sen sent i augusti så åker jag till Sthlm för att hälsa på frugan och så ska vi ut och festa med ett gäng festliga folk som vi träffade sist när vi var ute.


En gammal bild från sthlm. (Frugan o jag )



Nu kom posten.

Puss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0