trött-måndag

Det är inte klokt vad man kan vara trött på en måndag. Skulle egentligen åkt vägen förbi en kompis påvägen hem men så blev det inte och det va nog nästan tur för jag hade väl somnat där haha. Imorgon är det äntligen I huvudet på gynning igen.. som jag har längtat efter detta sjuka program, synd bara att jag inte kan se det med frugan.. men men.
borde verkligen städa snart, städerskan kommer ju inte förräns nästa vecka så det är nästan bud på attt låta det va såhär så kan hon fixa det sen;)
I veckan ska jag hälsa på Ester o fixa det sista innan 90tals festen, måste ju se att min outfit blir bra. Snart ska jag till sthlm igen. Ska möta upp André o hans kompis och gå ut... dom ville tydligen festa lite. Då blir det troligtvis V eller solidaritet och det bangar man ju inte, hett.

fick ett helt sjukt samtal idag:
-välkommen till ****
-hej, jag undrar om ni är intresserade av att prenumerera på bransch.. hmm nåt kommer inte ihåg.
- det är inte jag som tar sånna beslut du borde nog prata med M, men e det en tidning eller?
- nej, det är en tidsskrift (jaha.. och vad är skillnaden då? det sa jag dock inte) men siter du framför sateliten?
-sateliten? (han borde väl mena datorn så jag sa ja) ja det gör jag.

vem säger sateliten till datorn? förövrigt använde han massa akademiska ord som jag själklart förstod;)


Nu ska jag läsa lite bloggar och sen gå in till grannen en sväng tror jag.
PUSS Malle

ge allt lite tid bara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0