Tis 29/1

har legat i sängen i stort sätt hela dagen, gick upp kl halv 3 för att äta lite bara. hostat som bara den inatt.. så jag har typ sovit sittandes. Förkylningen är bättre men jag mår illa å e yr som aldrig förr. Jaja, nog snack om det.

Ikväll är det 2900 happines, i huvudet på grynning samt Gossipgirl. Finns det något bättre än en bra tv-kväll när man är sjuk? Tror inte det. Hade tänkt att äta lite Morotskaka till men jag orkar inte baka någon så som det är nu,

image513

Jag o frugan i Sthlm... solen skiner o humöret på topp..

Man upskattar verkligen inte hur bra man mr när man e frisk förrän mar är sjuk.. oj, det blev en komstig mening där men jag är säker på att ni förstår ändå.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0