Sön 27/1

Håller på och funderar ut vad jag ska ha med mig till thailand och vad jag måste köpa så att jag slipper gör allt i sista sekunden. helgerna innan vi åker kommer jag dessutom ha fullt upp. Ska ta fram en väska idag så jag kan slänga ner lite saker då o då när jag kommer på något. Vi ska ju som sagt inte ha med oss någon väska, utan bara handbagage. allt annat ska inhandlas där nere. Men lite måste man ju ta med sig hemifrån typ som underkläder, en bikini så man har nåt att bada i första dagen, en kjol å nåt linne. Ska verkligen inte ta med mig massa onödigt. Sminket ska jag lämna hemma=)  
Snacka om att jag längtar tills jag får lite bränna... denna bilden från spanien får mig att längta ännu mer. Den är tagen precis innan vi ska gå in på pacha.. osminkad med, skönt att huden får vila lite ibland.
Jag ska bara ha med mig en bok till thailand, tror inte att jag kommer hinna eller känna för att läsa men det är ju några timmar på planet om man säger så. Ska nog köpa O.s.a.


image508

I min väska hittills:
Antagligen denna kjolen
en svart klänning
2 linnen
1 bikini
2 par skor
en tunn kofta
1 bok
Ipod
Underkläder
diadem, toffsar

det är det jag kommer på hittills...

Puss blekfisen (man blir ju inte direkt brunare när man är sjuk).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0