ps

Kom hem från jobbet för en stund sen, så himla skönt att ha bilen med sig, slippa stå ute o vänta på spårvagnar o bussar. Installerade i vilket fall som helst Photoshop nyss, ska bara förstå mig på det först bara. Har kunnat det rätt bra men nu har jag gömt rätt mkt, synd för det e verkligen kul när man kan det.
Sjukttrött har jag varit idag med, men det e på tiden att jag blir det nu.. har varit pigg hela veckan även fast jag sovit så lite så ikväll blir det nog till att lägga sig tidigt känns det som.
Igår va jag hemma hos Ann-ida, vi kollade på kort, alltid lika kul. Sen träffade jag M, vi gick en promenad och sen kollade vi på en film hemma hos honom.

Ska plinga frugan nu tänkte jag, lovade ju det och löften är ju till för att hållas=)


Känner att det är dags för o.c snart..kolla in detta liksom. Videon talar ju för sig själv.


oh, me like. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0