Ons 30/1

Idag mår jag lite bättre, Förkylningen finns ju fortfrande kvar o illamåendet med, men det känns lite bättre iaf. Jag ska lägga mig i ett bad sen tänkte jag och peela mig, smörja in mig o sen ta lite Bus. Då känner jag mig säkert piggare. Idag ska jag bara ta det lugnt, ska ligga nerbäddad hela dagen idag med så att jag förhoppningsvis ka gå till jobbet imorgon igen. Så fruktansvärt boring att ligga hemma ju.

E ringde innan, vi planerade lite inför helgen, utgåtng antagligen. fast jag ska ta det lugnt med tanke på att jag faktiskt har varit sjuk en vecka.
Håller på att skaffa fram lite bilder till en sak, millan har lovat att hjälpa mig med. 

nu ska jag lägga mig igen, men ha det bra sålänge!!

puss Malle 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0