nytt år!!

ja, då var det nytt år igen då. Gårdagen va bra, va hemma hos mig först som sagt och lagade mat å så. Sen så åkte vi på fest i johanneberg, firade 12 slaget där å så. Sen sov frugan här hos mig-. har drömmt massa konstiga saker, frugan har pratat i sömnen och allt möjligt. Imorse fick jag agera kock till lilla sjuklingen här, hamburgare med bröd. Lika gott som gatuköket sa frugan.. haha. Sen så kolla vi lite på sthlm live och sen somna vi om, vaknade klockan 16.30 med panik över att vi inte hade gjort ett skit.. gick igenom gårdagen i detalj å va som hade hänt och sagts under kvällen/natten.
Ikväll ska jag iväg till M.. kanske lägger upp lite bilder senare ikväll annars blir det nog imon.
 
En sammanfattning av kvällen: Matlagning, för mkt champagne, rockmusik (inte vår grej), å en allergisk monika.. killen som hade fest hade tydligen katter så hennes ögon bara rann o rann. Stackarn.


Nyårskyssen fick frugan såklart=).. vi stod o höll varandra i handen på 12slaget och önskade vi gemensamma önskning, som helt enkelt måste slå in.

Puss malle

Kommentarer
Postat av: Frugan

Jaaaa, önskningen måste slå in hehe ;) Tack för burgaren. Den gjorde du finfint hjärtat!

2008-01-01 @ 19:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0