melt the snow

Kom hem från jobbet för en stund sedan. dagen har gått rätt snabbt, skönt det. Sen kommer frugan hit, ska säga hej då och så.. hon åker ju till sthlm imorgon igen.
Det har inte ens gått långt på det nya året, och jag skulle redan behöva bikta mig.. fast egentligen är det väl inte så farligt, har inte gjort något dumt eller så men, ah vill inte ta upp det i bloggen eftersom jag inte vet vilka som läser.

Måste verkligen börja träna snart, skulle ju se resultat till thailand men med tanke på att det bara är 1,5 månad kvar nu så känns det lite hopplöst. Men det kan ju vara bra i vilket fall som helst. Funderar på att hänga på Herbalife trenden med, men jag är rädd att jag ska gå ner av det bara. men jag åt det för några år sedan o då mådde jag verkligen jättebra. Imorgon ska jag till hälsokost och köpa tabletter för hår o naglar plus rosenroth, en grym tablett för övrigt.

Ikväll börjar i huvudet på gynning.. kommer vara ett bra program, det känner jag på mig. Hon e cool.

Lyssna på denna, jag blir typ kär. haha.
Funderar på att ta en PW bort till Ester på kristinedal innan frugan kommer hit, men det regnar ju så det känns ju inte så lockande.



PUSS MALLE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0