Lunch time

Nu är snart lunchen slut, sitter på jobbet och väntar på att klockan ska bli 13. Idag har äntligen solen vosat sig lite. Tur att jag ska til Thailand snart för annars hade jag väl blivit helt deppad i detta ständiga mörker Solen gör mig verkligen glad=)
Funderar på att åka ut till allum en sväng senare idag, till pondus bland annat. Men just nu känner jag mig bara så himla trött. ska bli skönt med helg imorgon igen så jag kan sova ut. Imorgon ska jag ut, after work först ett litet tag och sen efter det utgång som vanligt. Kansle blir nåt på lördag med, får se om jag orkar.

För ett tag sen så skule jag ju jobbat för MQ när dom behövde modeller, men tackade nej bara för att jag aldrig kan tro på mig själv när det gäller sånt. Men nu har chansen dykt upp igen så nästa modevisning eller något sånt dom har så ska jag vara med. (Har lovat mig själv att inte banga denna gången).

Har ju glömt att skriva att jag ska till troppan i sommar.. åhh glassigt! Vi ska verkligen bara leva livet, shoppa, bada o åka runt omkring där. Som det är nu så är det jag, a-i och alexandra men vi kanske blir fler..=)

Nu ska jag scanna lite fakturor här på jobbet.

Puss sålänge

Kommentarer
Postat av: Frugan

Va kul att MQ hörde av sig! Nu måste du ta chansen :D

2008-01-17 @ 19:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0