kul dag

Idag har jag haft en kul dag med min andra hälft, nämligen frugan. Vi va på min pappas jobb och kikade på en del saker och fich smycken av bosse.. snäll typ det där=) Sen tog vi vägen förbli torget där ingen av oss har varit på säkert 2 år..Idag blev det inte så mkt shoping men det var nog bra det, hittade bara en tröja och present till ann-ida.
För en liten stund sedan ringde en Julia, en kompis till mig som jag inte träffar allt för ofta. Hon och hennes pojkvän ska och deras hund ska upp hit till gbg imon för att gå på my dog så då ska dom sova hos mig så då får jag äntligen en hund i huset. En liten terrier med, sweet=) Ska fota lite imon.


Här är ett kort på mig o frugan precis efter 12-slaget. Underbart!!
image472
Gott nytt år, gott nytt år, gott nytt år, gott nytt år, gott nytt år!!

image473


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0