god morgon göteborg!!

Nu har jag nyss vaknat. Egentligen hade jag kunnat sova mycket längre än såhär men eftersom det är jobb dags imon så måste jag komma in i rätt rytm;)
Gårdagen skulle bli lign, men det blir ju aldrig som man har planerat. Skulle egentligen bara hämtat vipkortet på NS på Blvd men så blev det inte. Först va vi ute och åt på pasta+ och sen sa jag hej då till dom goa skåningarna. SEn bar det av till Blvd, mötte upp syrran å T. Efter ett tag ringde carro så jag gick ner till Excet och mötte dom, va där inne typ en timma... så värdelöst var det. Skittråkiga folk och allt sånt. Sen drog jag och carro upp till park lane, började lite segt men sen satte det verkligen igång. Fan va kul det var, roligt folk, sjuka insidenter och go musik. Har nog aldrig skattat så mkt på en kväll på länge. När klockan närmade sig halv 5 var det dags att dra hem..
Efter en otrolig kväll låg min trötta kropp återigen i sängen. Men denna gång NYKTER. Drack bara ett glas välkomsdrink på hela kvällen, riktigt bra gjort. Jag ska ju ha en vit månad tänkte jag och det verkar ju gå vägen=)

Kollade ut genom fönstret nyss, regn, va e detta? Det var ju snö och mysigt igår. Jag som skulle ta en mysig promenad i snön idag men det är ju inte så lätt nu.
Ska snart sätta igång och städa här lite och ta mig en dusch sen ska jag bort till A-I och hämta lite saker som jag lämnade kvar hos henne fredags. Efter det vet jag inte riktigt men nåt kul blir det väl. Sista kvällen innan jobbet nu ju sen kommer det ju dröja länge innan det är "lov" igen. Eller bara 2 månader i och för sig för sen drar jag till Thailand. Ska bli skitkul, vet dessutom massa roligt folk som kommer va där när vi är där.

Nu är det frukostdags klockan är ändå halv 2 liksom,. Blev inga kort igår även fast kameran var med. Lite dåligt faktiskt men jag tror nog att det är lättare konstigt nog att ta kort på fyllan.
 
Hittills har året börjat så sjukt bra, fortsätt såhär ;)
den 19e är det fest och sen den 26e tror jag att det var är det 90-tals fest på g.

Puss sålänge, Malle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0