festdags

Snart kommer brudarna hit på förfest.. =) nice. Har precis sminkat mig och sånt så nu återstår bara klädval.
Nu ringde alex nyss, det blev lite stressigt så nu ska hon inte hänga med, synd=( men men får bli en annan gång helt enkelt.
Många roliga helger att se framemot nu..
nästa helg e det utgång med syster och några andra. sen efter det är det 90-tals fest och afterwork med jobbet och sen efter det är det middag hos ronalin och dom andra tjejerna med utgång efter det . Kan inte annat än le. Men det är klart, det  e ju lite anna som måste fixas också..

Sitter och lyssnar på Ida Corr..kan bara inte sitta still när jag hör den låten. Nu ska jag vända upp o ner på gaderoben (eller hur det nu stavas) innan mina tjejer kommer.

Puss Malle..

kommer bli en lååååång kväll, men det gillar vi=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0