Busfredag

Igår va ja som sagt var på coctailfest, jättetrevligt med massa goa drinkar och snittar. Hela gänget hade klänningar å så. efter att vi spelat lite partyspel så bar det av till parkan som vanligt där de var glitter o glamour fest, nice. träffade massa roligt folk som jag inte träffar varje dag om man säger så. När klockan var runt halv 5 så började jag å alex att dra oss hemmåt. Det är så himla kul att hon har flyttat hem till Sverige igen=) Sen körde C hem mig, snällt. Vaknade kl halv 2 idag, med en flaska julmust i min säng.. fattar inte hur den har kommit dit. Tom var den med.
Nej, det allt riktigt kul igår, synd bara att frugan åkte hem och inte kunde vara med, hon missade ju nåt=)

Ikväll blir det nog utgång igen, ska inte dricka nåt tror jag, pallar ine det idag med. Men eftersom jag har lite planerat så blir det nog en liten aväng i all fall.
Lite kort sedan gårdagen...

image474
jag å alex

Kompisarna nedan.. lala

En go kväll med ett glatt gäng.

Snart ska jag iväg och äta, pasta+ ska vi till och sen möta upp dom andra i stan.
PUSS

Tänker så det knakar just nu.. åh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0