bloggdesign

Efter att ha fixat PH äntligen så blev det en annan header. Allt är inte klart än dock men jag orkade inte fixa mer idag. Måste försöka klura ut en del saker med, vet inte hur man gör vissa saker.

Regnet öser ner utanför mitt fönster, så himla trist. Tur att jag inte har något ärande att göra ute i alla fall.
Imorgon är det fredag igen, veckorna går så himla snabbt, hinner knappt med. Park imorgon då, det e tydligen discofest där.. nice. Ska försöka klura ut något kul att ha på mig bara. Kul att det blir "alla 5 "imorgon med, återförenade!
Kameran åker med imorgon såklart, så det blir nog lite kort här efter helgen med.

Nu ska jag gå ner och prata lite med familjen, har knappt sett dom idag.

puss malle

Kommentarer
Postat av: Millan

Frugan 2 har fått en blogg av frugan 1...Så himla kul :D Tack raring!

2008-01-11 @ 14:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0