blogga på ef

Ska aldrig blogga på en efterfest, det e ju en sak som e säker... haha,å jag har inte ens skrivit detta?? vem har gjort det.. alexandra kanske??

Igår va jag hemma hos alex kolla film å så. Vi körde såååå fel, skulle till billdal men hamna i särö.. även fast vi hade gps o vägbeskrivning, inte ok.
Efter filmen tog vi en promenad, riktigt skönt att komma ut o gå lite. Snacka om gårdagen som va hejt sjuk, både roliga saker  men även om en riktigt hemsk incident som inträffade. Fattar inte hur man kan göra så?? Ska ringa ett samtal sen o ta reda på en del saker, för såhär får man inte göra.
Påminner mig om en sak som hände mig för några år sedan och som fortfarande finns kvar inom mig. Efter det hände har jag alltid haft stor respekt för sådanna här saker. Synd bara att det är fler som ska få uppleva detta.

Snart kommer frugan hit, eller jag ska plocka upp henne vid redbergsplatsen o sen ska vi ivbäg till ikea å lite andra ställen. Hon åker ju hem till sthlm på onsdag igen. 

På tal om sthlm, drömde inatt att jag hade fått en lägenhet där.. skitfin med stort sovrum, badrum, walk-in-closet, kök o stor balkong.. hyra 4000 o 3 hållplatser från frugan. hahaha visst kan drömmar vara lite för bra ibland. Måste nog fixa till mig lite nu innan jag ska åka, sitter i blött hår. 

Lite kort från fredagen:


Synd att inte alla är med på korten bara, alla va nästan på mig o frugan.. men men. nästa ghåg får vi nog vara fotografer. marie va liksom inte ens med.

Det sjukt osköna kortet på mig o min storasyrras ex... förövrigt så är min syrra 32.


PUSS Malle
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0