26/1

Idag har jag slagit personligt rekord, jag har nämligen inte bara sett EN film utan att somna utan TVÅ och ni som känner mig väl undrar säkert hur jag har lyckats med detta. Brukar bara se halva filmer för att jag alltid somnar, det spelar ingen roll hur bra filmerna är så är det kört när jag sätter mig framför tv:n.
Idag blev det som sagt var 2 st först den senaste American Pie filmenb, den efter naked mile och sen step up.  AP va kul o den sista va sååå bra. Snacka om att man vill kunna dansa när man kollar på den.



Dom är så söta tillsammans. Killen i filmen är sjuktsnygg. Brukar inte gilla rakade killar så mkt annars, man måste passa riktigt bra i det i så fall och det är det inte många som gör.

God Natt. Puss malle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0