26/1

vaknade rätt så tidigt idag utav att regnet öste ner på mitt takfönster, vilket ljud.
Låg kvar o kollade lite på tv och sen gick jag ner och åt frukost med mamma. Sen messa S som ville att jag skulle komma o kolla på hans match i Partille men jag är ju sjuk så det blir inget av det.
ikväll är det ju egentligen festen men jag ska inte gå på den, mår inte hundra än så det e nog dumt.

Idag är det en dum dag, en dag fylld av tjaffs. Ska inte nämna något mer om det för det är inget kul ändå. Ikväll kommer jag o syrran vara helt ensamma hemma. Både roligt o tråkigt. Blir nog film med massa godis o så.. om ny syrran kan släppa herbalife lite;)

Nu ska jag gå ner o torka håret o så innan vi får besök. Hmm ja vet inte va jag ska säga mer om det.


Puss Malle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0