25/1

Löning och allt, men vad gör jag.. jo jag ligger hemma med 38,5 graders feber å förkyld. Mina helg planer är förstörda kan man säga. Varkan AW eller Fest för mig imorgon.
Mamma kom hem på lunchen innan med lite presenter till mig.. hon hade köpt Glamour och sen fick jag även detta:
Tandblekning från iWhite, läppglans från Dior o parfym från hmm ah kommer inte på det nu bara för det..
Hon vet precis vad jag vill ha.

Lägger också upp en dagens outfit.. fruktansvärt oskön, men eftersom jag är sjuk så...Mjukisbrallor å stor t-shirt.
tröjan påminner mig om att jag åker till Thailand snart igen.. om 1,5 månad ungefär.. inte riktigt så lång tid.




Puss Malle

Kommentarer
Postat av: Frugan

Het outfit...Mycket het :P

2008-01-27 @ 01:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0