23/1

Har legat nerbäddad i sängen ett bra tag efter att jag kom hem från jobbet. Känner mig frusen, ont i kroppen och halsen lite grann med.. låter inte bra alls. hoppas verkligen inte att jag blir sjuk nu, det är ju aldrig ok att va sjuk men typiskt att man ska bli det när man har fullt upp med massa andra planer.
Ska läga mig i ett varmt bad och göra te så kanske det känns lite bättre iaf. Men man vet ju aldrig, det kan ju lika gärna vända. Ska lägga mig tidit idag och läsa pp strl 37, så jag kommer någon vart innan den ska lämnas tillbaka till alex igen.

Om det blir som planerat, dvs om jag inte blir sjuk så ska jag fika med alex o ann-ida imorgon. Ska bli kul att ses igen.



oc... så sorligt


så gulligt...

Kommentarer
Postat av: Jonna

gulligt...!

2008-01-24 @ 15:38:09
URL: http://jonnaat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0