22/1

22 dagar in på det nya året har redan gått. Både roliga och mindre roliga saker har hunnit hända, men mest roliga som tur är=)
Blev riktigt motiverad till att börja träna nu när jag såg massa bilder på Alba o Lima..funderar på att hänga på ronalin o nikki när dom tränar.. både pass o gym.
Ska gå ner till mormor och hämta lite glass snart tänkte jag, har inte ätit det på jättelänge nu eftersom syrran o mamma äter Herbalife nu o är duktiga så blir det ju inte att jag går o hämtar glass själv direkt. innan var det verkligen glass 24/7.. haha.
Bara 3 dagar kvar till 90tals festen nu, ska bli kul. även fast jag inte har bestämt än vad jag ska ha på mig för något.
På torsdag ska jag fika med Alex, ska bli kul att ses igen.

20 minuter kvar. nedräkningen kan börja, I know jag är desperat.

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0