Torsdag 21/2

Just nu är jag trött på rätt mkt, trött på personer som inte visar sig vara den man tror att dom är, trött på personer som utnyttjar än, trött på.. ja listan skulle kunna bli rätt lång men palla tynga ner er med det.

Imorgon är det äntligen fredag igen. Ska nog bara va hemma då eftersom det blir fest på lördag. Måste försöka leta fram en svart/vitt outfit snart, senast imorgon.. annars får jag väl panik som vanligt när jag inser att jag inte har något att ta på mig.

Ska snart gå ner och baka en kaka.. det känns ju altis lite bättre när man ätit något gott, inte sant? Sen blir det efterlyst med te.. ska ringa johan och be han komma in en stund.. han gör mig verkligen alltid glad. Det går inte att inte skratta när han är i närheten, tur att vi bor grannan säger jag bara.

 
image559
A och jag

image560
jag o frugan


Prinsessan...
image561
här var du inte stor...

Puss darlings!

Kommentarer
Postat av: ann-ida

nämen fick jag va med på kort! va gulligt!

2008-02-21 @ 21:41:53
URL: http://www.annidas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0