Tors 14/2: Hola!!

S P A N I E N
Kollade på gamla bilder i bloggen nyss. Shit va jag saknar spanien och våra galna resor dit ner. Detta året slutade i katastrof när jag fick inta rullstolen, så frukstansvärt oskönt när mina kompisar fick rulla runt med mig i stan. Folk här på jobbet måste tro att jag är helt störd nu för jag sitter verkligen här o skrattar skithögt.. kan inte hålla mig.
Hoppas att det kanske blir en lite tripp ner detta året med men jag vet inte om jag har tid o råd till dig. Ska ju först på seglarveckan och sen till Troppan, men jag kan inte se en sommar utan spanien. Jag har varit där varje år ändå sedan jag föddes.


image553
jag o pappa grillar.. detta var något år sedan

image554

Precis utanför huset, bara typ 100 meter ner till stranden=) 

image555
Poolen då..


Jag har länge funderat på att börja läsa Spanska, eftersom inte min förra skola kunde erbjuda detta så ska jag börja läsa själv, tycker att det är ett så fint språk.
Så nu i vår börjar jag, har kollat upp kurser och så idag det fanns bara en liten hake och det är att kursen börjar när jag är i Thailand. Men det borde väl dyka upp en ny kursstart snart igen=)

Puss Miss Pacha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0