Tisdag 26/2:

vart har dagen tagit vägen?
Luchen gick bra, jag kollade på hotellrum, konferensmöjligheter osv. Sen åt vi en god lunch och sen gick vi igenom avtalet och sen var det klart.
Idag fick jag hem en enkät från mitt gamla gymnasium, Hulebäck. Gud vilken nostalgi.. jag vill verkligen tillbaka till den tiden ibland. Då man bara hade skolan, kompisarna å massa kul att tänka på, nu är det ju så mycket mer.

Snart ska jag fixa naglarna sen ska jag hämta mamma på jobbet, vilket jag VERKLIGEN inte får glömma haha.
Sen ska jag träffa upp en kompis och efter det bio eventuellt om jag hinner.

9 dagar kvar till Thailand.. snacka om härligt att komma bort och få lite sol och värme.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0