Tisdag 19/2

Så sjukt trött är jag, gick och la mig vid halv 9 igår men somnade inte förrän halv 12. Känns som jag håller på å bli sjuk igen, vill inte ens tänka på det. Halsen var bra ett tag men nu är det lite svullet igen och kroppen känns helt trött, hoppas verkligen att det bara är något tillfälligt.

I Söndags gjorde jag inget speciellt, Johan kom förbi en liten sväng o så kollade vi på Wallander och snacka om Thailand.
Sen igår så hälsade jag på Ester på hennes jobb. Lämnade in balklänningen på kemtvätt och så. Ska lägga ut annoms på den nu idag. Känns rätt onödigt att den hänger i gaderoben och tar plats.

Nu ska jag fixa lite här på jobbet och trycka i mig nån ipren, blir nog bättre då.
På Lördagär det ju fest planerat och då är det förbudet att bli sjuk.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0