Söndag 17/2: Helgen

I helgen har det inte blivi någon blogguppdatering alls. Den har varit full av massa annat kul.
I fredags var jag och anna ute. först var vi på after worken på berså sen drog vi vidare till en förfest i Linne och sen efter det till park lane där det var "Mtv-fest", sjukt mycket folk. behöver ju inte skriva att det var bra för det är det ju jämt. Sen så kom jag hem klockan typ 4 dagen efter, duschade, bytte kläder och åt. Sen träffade jag anna igen. Vi tänkte verkligen ta det lugnt på lördagen men så blev det inte. Snälla Andreas gav oss biljetter till Housetåget på trädgårn. Hade inte varit på trädgårn på skitlänge eftersom det egentligen är ett sommarställe enligt mig. Men i alla fall, vi var väl där till typ 3 sen så gick vi vidare upp vill Deep. Där sa jag hej då till Anna som skulle hem och sen gick jag in till deep en snabbis och efter det blev det push. Hade inte varit där innan, men det var riktigt bra=)
När klockan var runt 5 kände jag att det räckte för mig så då tog jag en uppfriskande promenad till korsvägen och där hämtade Pappaa mig, credd till honom som ändå skulle jobba=)

Idag händer det väl inte så mkt, känner nig rätt så sleten efter helgen. Ska snart gå ut och ta en promenad tänkte jag . Ska ringa Johan och kolla om han vill hänga med en sväng, inte direkt kul att gå själv.

Sammanfattningsvis så kan man säga att denna helgen har bjudit på sjukt mkt kul.
Blev typ inga kort, mamma och syrran har med sig kameran till spanien.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0