Söndag 10/2

Dagarna rinner verkligen iväg.Om 4 dagar är det alla hjärtans dag tex. Men den dagen har dessvärre ingen större betydelse för mig i år eftersom jag inte har någon pojkvän. Men jag tycker att det går lika bra att fira den med kompisar med, det e ju inte precis som jag är den enda i världen som är singel.

Snart åker A till hemavan, jag vill med åka snowboard och så. Vasr säkert 3 år sedan jag gjorde det nu och jag saknar det verkligen. Får nog åka upp och hälsa på kusinerna snart tror jag så det kan bli lite bräda, after ski o sol:)

Idag kommer det väl inte hända så mkt, V kommer till gbg ikväll men eftersom jag inte är rriktigt frisk än så blir det nog ingen träff idag.

kolla på Björn Gustavsson, han e så cool. Som Brat e han klockren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0