Onsdag 20/2: Det börjar närma sig

Oja, det gör det=)
Thailand är bara 2 veckor från mig nu, eller för att vara exakt är det 2 veckor imorgon.
Igår gjorde jag verkligen ingenting, eftersom mamma och syrran kom hem så blev det till att bli uppdaterad av dom, kolla på bilder sedan spanien. Vi har ju renoverat badrummet i huset i spanien, blev fint. Säkert mycket finare i verkligheten med.

Idag ska jag plocka fram väskan till Thailand så jag kan slänga ner lite saker när jag kommer på nåt. Åh snälla ge mig lite sol. Jag vet att jag kommer må så mkt bättre, den elaka halsinfektionen som vägrar släppa kommer säkert att försvinna där.
Ni som vill läsa om vår resa kan gå in på www.famijenknutsson.blogg.se
Uppdateras inget nu typ, men eftersom vi inte ska ha med oss mobilerna eller iaf inte jag så kommer vi att skriva där istället.

Nu ska jag återgå till jobbet, förbereda inför mötet kl 13.


Grattis till Alex som fyller 21 år idag=)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0