Onsdag 13/2

Äntligen en dag med fint väder.
Är helt slut i huvudet, har suttit och läst igenom ett avtal på massa sidor med massa siffror överallt typ.
Snart är det hemgång och då ska jag städa .. som jag har skjutit upp i flera dagar nu, men jag hittar ju inget hemma så nu e det dags.

Ringde pappa nyss o skulle kolla hur det gick med maten, han lovade att göra klart det tills jag kom hem och denna gången bestämde vi till o med vad han skulle göra men det gick inget vidare. Han vaknade av att jag ringde, kl kvart över 4 liksom.. hallå.. NEJ det e inte kärlek det. 
Att det ska behövas en kvinna för att få nåt gjort. Är glad att jag lever i en ny generation där faktiskt också männen lagar mat, städar och byter blöjor.
Det var alles.

Puss   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0