Måndag 25/2

Ja, datumet talar ju för sig själv. Synd bara att man fick en skithög telefonräkning idag... vem fan har jag ringt? Börjar ju undra om jag ringt till Thailand eller nåt... haha.
Igår gjorde jag inget speciellt, Johan va hos oss.. så åkte vi och köpte hambugare o potatismos och kollade wallander. Sjukttrött va jag igår. Helgerna är liksom till för att vila upp sig men gör jag det? Nix.
Blev inte mkt sömn i helgen alls.
Kom precis upp till jobbet. Jag o jonas tog en promenix i det fina vädret, man får ju passa på. Var riktigt skönt fast det blåste lite kallt.

Idag är det en sån skön dag när det e massa bra på tv och jag inte har något speciellt planerat förutom att städa lägenheten. Puss sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0