Måndag 25/2: What a nightmare

Snacka om att jag va rädd när jag vaknade.. å helt äcklad, haha.
Drömde att jag hade varit på blinddate och vem hade dykt upp? jo, Bonde söker fru Fredrik..
Han hade planerat att vi skulle gå på bio och så hade han med sig egen stol som var klädd i ull, som han hade tagit från sina får typ.. haha. Jag smet in på toa, ringde mamma å kom inte tillbaka igen..
Det måste verkligen vara en riktig mardröm att gå på dejt med honom.. en sån blyg kille hade jag verkligen inte pallat.. å sen har han ju inte utseendet med sig heller om man säger så.

Look at him...


 image562

Inatt ska jag iaf inte drömma om honom, va fick jag honom ifrån?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0