Lördag 9/2

Hoho, nu när det bara regnar o är trist längtar jag så galet till Thailand.



image544
checka vattnet=)
image545
Coolingen själv, en sån här apa snodde min sprite när vi var i Thailand förra gången. Han öppnade den själv och drack upp den.

image546
Söt ellerhur, delfiner ska vi bada med i Thailand hade vi tänkt. Det enda problemet är att det står på hemsidan nu att hon väntar bebisar o inte är så jättesugen på att bada med främlingar.. förstårligt, men jag vill ju;) har alltid varit en av mina drömmar.
(alla bilder från google.com)


PUSS

Kommentarer
Postat av: ann-ida

Så fuskigt!!!Du kommer va så brun sen! Kommer inte att ställa upp på nåt foto med dig på ett halvår sen bara så du vet haha!

2008-02-10 @ 01:09:56
URL: http://www.annidas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0