Lördag 9/2: Fest planer

Just nu håller jag o syster på att planera lite inför festen. Har skickat ut inbjudan o så igår. Fått in lite svar o så, hitills är det ingen som tackat nej i alla fall =)

Ikväll blir det melodifestivalen, mest slappa framför tv:n.. så jag blir frisk någon gång.
Sen i veckan är det ju alla hjärtans dag å så.. har dock inte så stor betydelse för mig detta året eftersom jag ändå inte har någon pojkvän. men men.  Om frugan skulle varit hemma så skulle vi kunnat gå på bio men det e ju lite svårt när honbor typ 50 mil här i från. Ska boka biljetter snart så jag får några bra, sen efter det är det ju thailand. Kommer ha massa kul att se framemot nu enda fram till april, och sen e det bara till att börja hoppas på våren=)
image542

Kommentarer
Postat av: Frugan

Ja, det är synd att vi inte kan gå på bio...SNYFT!

2008-02-10 @ 19:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0