Lördag 23/2: Sing star

Vaknade för en liten stund sedan. Idag har jag mycket att göra, ska leta fram en svart/vit outfit, hämta singstar hos familjen trend och massa annat. Får nog väcka syrran snart så jag kan få lite hjälp. Ska släpa med henne bort till systemet.

Igår somnade jag så sjukt tidigt, klockan 10.. haha. Jag och mamma låg i soffan och båda var trötta.

Jag- jag e sjukttrött, det märks att det e fredag.
Mamma- Ja, men sov en stund då.
J- ja vi kan ju vila en kvar o sen poppar vi popcornen då
M- ja, det gör vi. Vi kan ju se på lets dace utslagningen sen..
J- men jag kommer ju inte vakna av mig själv när det börjar
M- Men det gör jag..

Hahaha, jovist.. va det årets skämt eller? klockan 1 vaknade båda på soffan.Utan popcorn med.

Åhh, såg att det är lite sol ute med, nu måste jag verkligen gå upp=)

Puss...
ska ta massa kort ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0