Lör 2/2

Idag vaknade jag klockan 16 av att alex messa mig, Hon ville gå på bio. Mitt huvud höll på att sprängas i tusen bitar kändes det som. Igår firade vi R som fyllde 25.. hon bjöd på mat o massa goda drinkar, Sen bar det av till excet, 14 glada tjejer.. då kan man inte ha tråkigt. Träffade Gusten där inne med haha, Sen så drig jag till Parkan, skulle kolla om lollo eller någon annan var där. Det var hon dessvärre inte men men. Sen träffa jag K så snackade jag med honom ett bra tag, sen var klocksn 7 på morgonen helt plötsligt och det var dags att tänka på refrängen som det så fint heter. 

Blev ingen bio, alla bra biljetter va slut o filmen vi helst ville se gick inte ens idag. Så nu blir det mykväll med mamma inte helt fel det heller.

Frugan, du får inte skrämma mig så som du gjorde igår. Jag trodde att det va nån som hade rövat bort dig hjärtat. 

Lite kort från dem galna kvällen igår kommer upp på bloggen senare när jag är på hugget igen. Ska gå ner o trycka i mig en voffla nu tror jag. Lite fett behövs;)


Pusss

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0