Fredag 22/2: Storm

Det är sjukt vad det blåser ute. Jag bor ju i en vindsvåning och här uppe hörs det sjukt mkt.
Idag hade vi utlottning på jobbet, vann lite golfbollar och salt&peppar karn.
Snackade med E nyss, skulle egentligen åkt bort till henne en stund på gymmet och kollat på en innebandy match men både jag och hon kände att vi ville krypa ner under täcket istället för att spana på svettiga grabbar. Skulle egentligen solat till imorgon, ska ju ha vita kläder då men det blir nog inget av det, vågar inte precis göra det samma dag heller så som jag såg ut dagen före nyår.. haha.

Nu luktar det revbenspjäll ända upp till mig, äter ju egentligen inte kött men det kan jag iaf äta.
Ikväll blir det nog inget speciellt ska kolla på någon film, umgås med familjen och planera lite inför imorgon, kommer bli sjukt kul.




Ann-Ida du kan väl inte tro dina öron.. haha;)
Pusss

Kommentarer
Postat av: Ann-Ida

Mmm bra låt!!!

2008-02-22 @ 19:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0