Fre 1/2

Ikväll ska jag på tjejmiddag, R fyller år.. 26=)
Ska snabbt hem och byta om, duscha å så och sen snabba mig bort till kristinedal för att möta upp Ester. Sen ska vi fixa till oss lite där o efter det åker vi till R. Ska försöka få Ibbe att köra oss, ester skulle kolla anars får det bli taxi.
Sen blir  det middag hemma hos henne o efter det en helkväll på avenyn, ska bli sjukligt kul.

Kom på en sak som va så gulligt. För ett ta sedan så passade mamma min systerdotter Ella. Så här lät det:
mamma- Vilken liten gullegris du är...
Ella- Näää.. inte gris

Så sött att hon trodde att mamma menade att hon var en gris;)
 
Idag har det varit en rätt så kul, knepig dag.. nyss inträffade detta med:
Jag ser att det är ett okänt nr som ringer var på jag tror att det är min pappa som skulle ringa.
jag- heeeeej
okänd- ja, hej? Är det alexandra?
jag- nej, malin.. va har du fått detta numret från?
okänd- jag chansade att hon hade 14 på slutet men det var nog fel.
jag- haha jag som trodde att det var  min pappa det va därför jag svara heeej
okänd- ja men det kunde jag ju varit, åldersmässigt kanske det skulle kunna stämma?
jag- kanske det du..

ja, lite roliga saker händer det allt. Bara en halvtimme kvar sen e det dags att börja dra sig.

Puss


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hej :) Jo jag skulle jättegärna vilja ha lite hjälp. adda min msn!

2008-02-01 @ 23:28:29
URL: http://iamthemeichoosetobe.blogg.se
Postat av: Elvira

Svar: Ja, väldigt gärna. :P

2008-02-02 @ 11:38:12
URL: http://elviraenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0