det finns någon för allt

Jag satt och funderade på det imorse när jag va hos läkaren, det finns liksom någon för allt.
Är jag trött å störd, ledsen eller glad, partysugen eller mys-sugen, galen eller.. ah ni fattar. Det spelar ingen roll. Det finns oftast någon för varje kategori sen finns det dom som fyller upp varenda kategori.. dom riktiga vännerna som man aldrig släpper taget om och som man vet inte skulle släppa taget om en själv heller.
När jag tänker efter så säger man allt för sällan till sina kompisar hur mkt man tycker om dom, man tar för givet att man bara ska finnas där för varandra...

 
Inte för att Oc har riktigt med detta att göra men jag tyckte den va så fin=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0