Tisdag

Det är grått och jobbigt regn ute idag och inte nog med det så kom jag lite för sent till jobbet för att spårvagnen var för tidig och körde iväg från mig.
Nu sitter jag här bakom värmefläkten och piggar upp mig själv med en kopp te.
Ikväll ska jag njuta av vardagen, bara mysa! Imorgon har vi julfest med jobbet och då måste jag vara pigg så att jag orkar med. Brukar inte bli så sent för mig eftersom jag inte kan flexa och måste upp klockan 6 varje dag. Dessutom känner jag inte alls för att dricka eftersom jag blir så bakis så det blir rätt lugnt för min del. Får hem och prova kläder ikväll för jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig... men det lutar åt en hög svart kjol och ett rött linne.

Annars händer det inte så mycket i veckan.. förutom det bästa då.. att Millan kommer till Gbg. Och Alex med=)

Nu ska jag jobba lite här men vi hörs senare.

Puss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0