Svag

Förkylningen har brytit ut och jag känner mig riktigt svag. Har försökt sätta mig själv i arbete så gått det går för att slippa tänka på det så mycket. Så fort jag inte gör något sä känner jag av allt mer.. nästan bara rinner och rinner. Helt röd är jag. Ni vet ju själva hur man ser ut.
Igår var jag på stan med ann-ida, kul att ses igen. Fick köpt systers julklapp plus 2 skot till mig själv. Ett par nyårs skor .. svarta med strass å grejer med klack och sen ett par uggs till. Mina fötter älskar uggsen eftersom dom är så varma, fryser aldrig när jag har dom på mig.
Nu är det bara en vinterjacka som ska köpas, ska kolla i mellandagarna.. Svea var helt utplockat!

Idag ska jag bara hem direkt efter jobbet, ska bli skönt. Bara kurera mig med massa mys framför tvn. Bra tv-dag ikväll med.
Imorgon är det torsdag, ennu ett steg närmare helgen. Både bra och dåligt.. På fredag är det nämligen en kanonbra fest på Park. Men som det ser ut nu så kommer jag inte kunna närvara. Blir väl bio istället, inte helt fel det heller förstås. Oavsett vad det blir så har jag o millan bestämt att vi ska umgås;) Blir det utgång blir vi såklart massa fler:)

Nu ska jag springa och snyta mig igen.
Bläää. Ser ut som prosit i snövit just nu.

Puss M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0