söndag

Vanligtvis brukar jag inte gilla söndagar men nu eftersom jag är ledig imorgon och på tisdag så gör jag det:)
Idag ska jag sy, ett par leggins som jag har letat massor efter men som är slut överallt. Perfekt att jag fick en symaskin i julklapp. Millan kommer hit för hon ville också sy. Igår hade jag och millan myskväll hemma hos mig, hyrde film och kolade på full frys. Och jag var VAKEN, det är rekord. Sen efter planerade vi spanien lite och idag ska vi boka. Några av oss stannar 2 veckor och några stannar en vecka.
Snart ska jag ta mig upp ur sängen och smörja in mina läppar som e jättesvullna, vet inte varför. Botox typ.. haha. Sen äta frulle och sen ta bilen ut och köpa tyg. Ikväll kommer det bli lugnt., ska ha en spa-dag nu inför nyår och så.. smörja in mig med Bus och plocka ögonbrynen, hårmask.. ja allt sånt där tjejigt;)
Nu kurrar magen som bara den, dags att gå upp.

 Ett kort från Spanien.. snygga skor man hade lånat va;)
Puss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0