Snart lunch

Helgen har varit lugn, inte varit ute någonting.. sparar mig till nästa helg! Då blir det grym fest på parkan.. först ett besök på Haltas tror jag..=)
Sen är millan och anna hemma här flera dagar så det blir kul.
Millan och jag har bestämt att vi ska åka skrillor på heden helgen som kommer.. kommer bli nice;)
I alla fall, har bara slappat i helgen, kollat film, varit på stan och myst! Rätt skönt det med ibland. Skönt att slippa vara bakis rättare sagt.

Idag ska jag träffa V och imorgon ska jag träffa Ann-ida och köpa julklappar tillsammans. Har spanat ut en julklapp till min syster nu. Kommer bli perfekt!

Nyår närmar sig och planerna diskuteras, oavsett vad det blir så kommer det bli bra. Jag är ju med dom jag tycker om.
När millan kommer hem ska vi kolla på klänningar=)

Nu är det lunch.

Puss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0