Onsdag

I dag är det julfest med jobbet.. julbord och och så. Ska hem och byta om och så först och sen blir det lilla torgets vin krog innan vi går till fiskekrogen.
Blir lugnt för mig ikväll ändå..
Nu är pappa på väg och hämtar ett bord som jag har beställt.. beställde det för 2 månader sedan men det var så lång leverenstid pga av att bordet var restat.. men nu är det i alla fall på väg till mig, så ikväll när jag kommer hem ska jag bygga ihop det=)

På lunchen kom Stina från modellagenturen hit och åt lunch. Tog lite kort på mig och så. Så det  blir nog en fotografering snart.

Nu sitter jag här och värmer med med en kopp te.. godiset  var helt hårt och gamalt. Jag som aldrig köper godis annars, brukar liksom inte vara sugen på det...

Ska jobba undan lite saker på mitt bord nu.

Puss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0