Nyår

Skulle ju skrivit min resumé igår men hann inte det, och nu hinner jag inte heller. Snart kommer mina tjejer och då kommer jag inte att sitta en minut till framför datorn,blir ingen mer bloggning för mig detta ÅRET. Känns konstigt att skriva det. Jag ska i alla fall se till att skriva resuméen snart, men jag vill verkligen gå igenom hela året ordenligt. År 2008 har i alla fall varit ett bra år, jag har varit kär, fått nya kompisar för livet, gjort min roligaste resa någonsin! Nu ska jag ta på mig innan dom kommer, för jag tror hnog inte att dom vill se mig springa näck här hemma.. det får vänta tills i sommar!!

Puss och ha nu en kul nyår, för det tänker jag att ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0