Lite hängig

Igår var jag ute i typ 2 h.. min kropp tyckte inte alls om det. Redan när jag kom hem så kände jag att det var nåt på G. Idag när jag vaknade så kändes huvudet tungt och näsan rinner. Har nyss tagit en panodil.. hoppas att det hjälper lite.Blir alltid sjuk så fort millan bara nämner att hon ska komma hem eller om jag ska åka dit..
Oavsett om det blir värre så måste jag jobba. Jobbar bara denna veckan + mån och tis nästa vecka. sen har jag semester i 2 veckor! Börjar inte jobba förrän den 6 januari. Underbart!
Mina lovers är ju här då med så vi ska hitta på massa kul.

Idag måste jag verkligen in till stan med, jag o ann-ida har bestämt att vi ska ses och sen måste jag köpa julklappar till min lillasyster plus mormor och morfar. Skall förstora upp ett kort av dom 2 som mormor kan ha på sitt hem och morfar hemma hos sig. Kortet är så himla fint, togs precis innan mormor blev sjuk.

En stor skål med pepparkakor och en med godis står framför mig på receptionen, men jag har inte tagit något än! Rätt bra jobbat.

Puss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0