Julmys

Hela dagen har det spelats julsånger här på min dator på jobbet. Mys! Har beställt lussekatter och pepparkakor till fikat på fredag med.
Skulle egentligen träffat Millan idag innan hon åker hem till Sthlm igen men det blir inte så, hennes pappa skulle kört henne men han var inte hemma förrän rätt sent. Som tur är så kommer hon om om typ 10 dagar igen.. me like!
Då ska vi åka skrillor på Hedens nya isbana.. har inte åkt skridskor på säkert 7 år.. sist jag gjorde det var det på friluftsdagen i 9an..
Men eftersom jag åkt teamåkning när jag var yngre så skall jag nog kunna åka fortfarande;)

Idag när jag kommer hem skall jag istället städa.. fortsätta där jag slutade igår. Hann med ett stort skåp och min bokhylla. Så nu är det bara min lilla byår i sovrummet kvar. När det är klart skall jag flytta garderoberna så det blir lite bättre plats.
Nästa vecka börjar jag och pappa renovera mitt badrum dessutom. Ska måla om (helt vitt ska det bli), byta golv, byta handfat och lite sånt.
Ska se i mellandagarna med om jag kan hittta någon fin soffa att beställa hem.


Nu har jag varit inne på en annan avdelning och hämtat massa godis.. jag som inte ens var sugen egentligen men så tog jag en.. och sen var det kört. Men eftersom man börjat få väck i magen när man sitter så får man ju panik. Efternyår blir det verkligen träning för mig!! Måste bli lite mer fit;) (Inte smalare alltså..)

Puss M

(bild:google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0