Julklapp

Idag tror jag att jag ska stanna till i stan eftersom nukduk är där. ska köpa en mössa tror jag. Har kollat på den på nätet och eftersom jag inte har någon mössa är det på tiden. En grå med ett fint sidenband knutet som en rosett på sidan.

Julfesten igår var rätt lugn, i alla fall för mig. Drack mumma för första gången, jättegott faktiskt. Och sen passade jag på att prova alla sorters olika sillar och så..blev så mätt att jag inte orkade äta efterrätt.

Idag när jag kommer hem ska jag bygga ihop mitt bord och greja uppe hos mig. Möblera om  osv.
Imorgon blir det fest med tjejerna, förfest hemma hos Sofia och sen housefest på Park. Kan inte bli bättre.
På lördag är det inflyttningsfest, ska nog gå bara det att jag har lovat att gå ut. hmm får se hur jag gör.

Sjuktseg idag är jag i alla fall, så nu ska jag försöka pigga upp mig lite här.

Föresten, vad ska man köpa i julklapp till alla nära och kära? Jag har inga ideér alls typ..

Puss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0